Overslaan en naar de inhoud gaan

23 Nominaties voor Best of Customer Media 2009

Van de 98 inzendingen die de organisatie van de Best of Customer Media heeft ontvangen zijn dit jaar 23 genomineerd. Op 21 oktober wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de 98 inzendingen die de organisatie van de Best of Customer Media dit jaar heeft ontvangen zijn er dit jaar 23 genomineerd. Op 21 oktober a.s. wordt bekend gemaakt welke nominaties daadwerkelijk worden bekroond. De feestelijke uitreiking zal plaats vinden in op de Media Wharf bij MTV Networks in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De Best of Customer Media is een vakprijs voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven. De awards worden jaarlijks uitgereikt aan customer media cases die zich het voorafgaande jaar creatief, inhoudelijk, effectief en crossmediaal duidelijk hebben weten te onderscheiden. Een soort Esprix, maar dan anders .....

De jury heeft dit maal 23 nominaties toegekend in zeven categorieën. Scripta Media leidt dit jaar het bureauklassement met maar liefst vijf nominaties! Tijdens de uitreiking op 21 oktober maakt Gülden Ilmaz (AT5) samen met de jury het prijswinnend werk bekend.

Voorafgaand aan de uitreiking vindt een inhoudelijk programma plaats, waarbij Andrew Hirsch van John Brown Media en Lukas Kircher van KircherBurkhardt GmbH in gaan op de enorme impact die content marketing heeft op onze marketing- en communicatiestrategieën.

De genomineerden per categorie zijn:

Crossmediaal concept van het jaar
Inzending In de Mode
Opdrachtgever Commissie Modedetailhandel MKB van Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel
Bureau Readershouse Brand Media

Inzending ONE
Opdrachtgever Belgacom Group
Bureau Propaganda

Inzending Sterk magazine
Opdrachtgever Delta Lloyd Groep
Bureau Proof Reputation

Eenmalige uiting
Inzending Leve het Leven
Opdrachtgever VUmc CCA
Bureau Hemels Publishers

Inzending Online welkomstmagazine UWV werkbedrijf
Opdrachtgever UWV WERKbedrijf
Bureau Hemels Publishers

Inzending WPG Uitgevers – Jaarverslag 08
Opdrachtgever WPG Uitgevers
Bureau Scripta Media

Inzending GoSwiss
Opdrachtgever Zwitserland Toerisme
Bureau Scripta Media

Meest effectief
Inzending Lekker in het Leven
Opdrachtgever Procter & Gamble Nederland
Bureau Sanoma Uitgevers

Inzending iFly magazine
Opdrachtgever KLM Royal Dutch Airlines
Bureau Born05

Lancering van het jaar
Inzending Huisstijl
Opdrachtgever DMG
Bureau Label

Inzending iFly magazine
Opdrachtgever KLM Royal Dutch Airlines
Bureau Born05

Inzending Schretlen & Co. Cliëntenmagazine
Opdrachtgever Schretlen & Co.
Bureau Scripta Media

Inzending Zie van Ziggo
Opdrachtgever Ziggo
Bureau Readershouse Brand Media

Business to Consumer
Inzending Bomvol
Opdrachtgever bol.com
Bureau Born05

Inzending iFly magazine
Opdrachtgever KLM Royal Dutch Airlines
Bureau Born05

Inzending Schretlen & Co. Cliëntenmagazine
Opdrachtgever Schretlen & Co.
Bureau Scripta Media

Inzending VODAFONE CLEAR
Opdrachtgever Vodafone
Bureau Boomerang Publishing

Inzending ZOO
Opdrachtgever Dierenpark Emmen
Bureau Label

Interne Media
Inzending Ahá
Opdrachtgever Albert Heijn
Bureau vdbj_

Inzending Nuonpaper
Opdrachtgever Nuon
Bureau MediaPartners Group

Inzending Schretlen & Co. Personeelsblad
Opdrachtgever Schretlen & Co.
Bureau Scripta Media

Business to Business
Inzending Bruce
Opdrachtgever Markee
Bureau Het Salon

Inzending NAW kwartaalmagazine
Opdrachtgever Bouwfonds Ontwikkeling
Bureau Proof Reputation

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in