NRC Media kiest voor Thonik


Die merkidentiteit is gebaseerd op kernwoorden als scherpte, diepgang en openheid. Thonik ontwikkelt een consistente communicatielijn voor het hele portfolio van NRC Media, waarbij de drie dagelijkse nieuwsproducten NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl centraal staan.
Volgens de directie van NRC Media past Thonik bij haar kranten en sites, omdat ze blijk geven van begrip van de verhouding tussen de verschillende nieuwsproducten en dat de kern van een moderne uitgeverij bestaat uit het produceren en verkopen van kennis en informatie, ongeacht de gegevensdrager.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNRC Media kiest bewust voor een bureau na haar communicatieactiviteiten voor NRC Handelsblad en nrc.next eerder te hebben ondergebracht bij respectievelijk ARA Advertising en Van Wanten Etcetera. De nieuwe campagne start begin 2010.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid