Overslaan en naar de inhoud gaan

Weinig grote veranderingen CLO augustus-september

Er waren weinig grote verschuivingen in het luisteronderzoek (CLO) van Intomart-GfK over de periode augustus-september 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ORN-zenders gingen van 12,4 naar 12,6 pct, Radio 538 bleef op 10,4 pct en Radio 2 ging van 10,2 naar 10,0 pct. Sky Radio en 3FM zagen het aandeel licht stijgen: Sky Radio van 8,7 naar 8,8 pct en 3FM van 8,5 naar 8,6 pct. Radio 1 daalde het hardste (na een succesvolle julimaand met Radio Tour de France) van 8,1 naar 7,4.

related partner content for mobile comes here

Q-music daalde van 6,8 naar 6,6 pct. Radio Veronica is de grootste stijger: van 5,7 naar 6,0, CRN/E Power gaat van 4,9 naar 5,1 en 100% NL blijft steken op 4,7 pct.

Overige zenders: Radio 5 2,7 (-0,1), Radio 10 Gold 2,3 (-), Classic FM 2,1 (-), Slam FM 2,0 (-), Radio 4 1,8 (+0,2), Arrow Classic Rock 1,3 (+0,1), BNR nieuwsradio 0,9 (-), TMF Hitradio 0,5 (-), Arrow Jazz FM 0,4 (-), Kink FM 0,2 (-0,1) en 6 FM 0,2 (-).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in