Overslaan en naar de inhoud gaan

Fugro en Arcadis winnen jaarverslagprijs

Fugro en Arcadis zijn de winnaars van de Prix de Mazars 2009, de publieksprijs voor het beste jaarverslag van beursgenoteerde ondernemingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit het door accountantskantoor Mazars gesponsorde blijkt dat het merendeel van de respondenten de beoordeelde jaarverslagen eerder als informatief dan als leesbaar ervaart. Verder blijkt dat de gemiddelde scores voor het voldoende uitdagend en geloofwaardig zijn van de combinatie van doelstellingen en strategie lager liggen dan vorig jaar. Dit is een indicatie van de nog immer heersende onzekerheid.

related partner content for mobile comes here

Naast winnaar Fugro waren in de categorie ‘AEX’ genomineerd: Unilever, Philips Electronics, Boskalis Westminster en Corio. In de categorie ‘Overige genoteerde bedrijven’ waren dit naast Arcadis: Vopak, Imtech, Nutreco Holding en Eurocommercial Properties.

Het onderzoek is in juli en augustus 2009 gehouden door Aalt Klaassen BV. In het onderzoek hebben beleggers, analisten en geïnteresseerden zich uitgesproken over jaarverslaggeving door beursgenoteerde ondernemingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in