Persgroep voor BtoB naar TBWA\NEBOKO
Na een korte oriëntatie, kiest de Persgroep voor TBWA\NEBOKO voor het bewerken van de advertentiemarkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Persgroep gaat per direct een samenwerking aan met TBWA\NEBOKO voor het bewerken van de advertentiemarkt. Aan de keuze voor TBWA\ ging een korte oriëntatie vooraf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Willem-Albert Bol, manager advertising marketing bij de Persgroep, zegt over de keuze: 'TBWA\ is bij mij ruimschoots bekend. In een oriëntatierondje langs enkele bureaus wisten zij echter ook mij weer te verrassen. Met veel energie en duidelijke ideeën toonden zij hun affiniteit met het onderwerp. TBWA\ zal ons helpen met een stevige positionering en een opvallende campagne. Zaken die het momentum van onze print en digitaal verder zullen versterken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid