Overslaan en naar de inhoud gaan

Google Glass viert haar 2e verjaardag

Google's slimme bril bestaat deze week alweer twee jaar, maar is nog steeds niet officieel te koop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 4 april 2012 lanceerde Google &;Project Glass virtual-reality glasses&;.  Ondanks dat de lancering alweer een tijd achter ons ligt, blijft dit wearable tech device voor velen een flinke aantrekkingskracht houden. Dit wordt voornamelijk veroorzaakt, doordat Glass nog steeds niet voor de consument te koop is. Nog geen 100 Nederlanders, waaronder Brechtje de Leij (NU.nl), Jonas de Groot (Infostrada Interactive), Ben van de Burg (Tripple IT) en Raimo van der Klein (Glasseffect) zijn trotse bezitter van deze bril. Naar verwachting zal de consument nog tot dit najaar moeten wachten voordat zij er één kunnen aanschaffen. 

related partner content for mobile comes here

De (marketing) toepassingen zijn momenteel ook nog beperkt. Ondanks dat Google met haar Glass alweer twee kaarsjes kan uitblazen, moeten wij het nog steeds doen met fancy video&;s, die ons moeten warm maken voor de &;Glass Future&;.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in