Unox introduceert Borrelworst middels televisiecampagne
In de nieuwe commercial van Unox (TBWA\NEBOKO) herinneren we ons hoe het ook alweer was als je ouders een feestje gaven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Iets waar elk klein kind doorheen moet: je ouders geven ’s avonds een borrel en jij moet naar bed.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de nieuwe Unox-commercial waarin een product wordt geïntroduceerd - Unox Borrelworst - wordt de kleine Max keer op keer door zijn moeder naar boven gestuurd. Maar hij geeft niet op.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUnox - Borrelworst
Credits
Merk: Unox
Verantwoordelijk bij klant (Unilever B.V.): Aleks Fiege, Martijn Morsink, Bibianne Roetert
Bureau: TBWA\NEBOKO
Concept: Bas Engels, Yacco Vijn, Bart Heijboer
Copy: Bas Engels, Bart Heijboer
Art: Yacco Vijn
Account: Gert Jan Timmer, Robert Volten
Productiemij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismael ter Heuvel
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid