Overslaan en naar de inhoud gaan

Onze stijl

Ik ga de discussie Ravoo vs Geen Stijl hier niet nog een keer overdoen maar het is wel zinvol om een keer duidelijk te maken wat we hier op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik ga de discussie Ravoo vs Geen Stijl hier niet nog een keer overdoen maar het is wel zinvol om een keer duidelijk te maken wat we hier op Commlog tolereren en wat niet. Maw wat is onze stijl.
Wij bloggen hier over het vak communicatie en pr. En het mag duidelijk zijn dat je als vaktitel vooral door vakgenoten gelezen wordt.

related partner content for mobile comes here

Wij zitten hier helemaal niet te wachten op de gemiddelde GS-lezer, wie of wat dat dan ook moge zijn. Maar als zij toch langs komen zijn zij van harte welkom maar laat het voor eens en altijd duidelijk zijn dat wij hier toch wat andere omgangsvormen hebben dan recentelijk hier in de reacties te lezen was.

Wij accepteren geen beledigingen op de persoon in de vorm van enge ziektes of discutabele historische figuren.

Wij accepteren niet het copy-pasten in de comments van willekeurige teksten.

Wij accepteren geen treiterijen.

Anders gezegd: het mag hier best bikkelhard aan toe gaan maar dan altijd in de vorm van argumenten die betrekking hebben op het onderwerp.

Voor 'Joost je bent een loser' is hier geen plek. Als je niets meer dan dat te melden hebt, heb je geen argumenten, dan heb je alleen een grote bek.

Inhoudelijke reacties blijven staan, de rest wordt geschrapt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in