DDB SignBank signaleert opkomst 'ego-collectief'
Dit zijn enkele belangrijke uitkomsten uit de afgelopen week verschenen eerste Nederlandse publicatie van DDB SignBank, het internationale project van DDB dat actuele ontwikkelingen (‘signs’) in kaart brengt om de eigen klanten beter van strategisch advies te kunnen voorzien.
Wereldwijd signaleren drieduizend DDB’ers (en externen) opmerkelijke ‘signs’, in Nederland zijn dat er circa 230. Het concept is bedacht door Eva Steensig van DDB Kopenhagen. In Nederland is strategy director Daan Remarque de aanjager, samen met vier andere strategen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisRemarque: ‘Wij stuiten soms op tendensen die lijnrecht tegenover algemene opvattingen staan. Zo is de “Master of the Youniverse” op zijn retour en krijgen wij juist heel veel signs van geslaagde integratie.’
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid