Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB SignBank signaleert opkomst 'ego-collectief'

Nederland is in verwarring door de razendsnel veranderende wereld. Adverteerders dienen daar rekening mee te houden. Datzelfde geldt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit zijn enkele belangrijke uitkomsten uit de afgelopen week verschenen eerste Nederlandse publicatie van DDB SignBank, het internationale project van DDB dat actuele ontwikkelingen (‘signs’) in kaart brengt om de eigen klanten beter van strategisch advies te kunnen voorzien.

related partner content for mobile comes here

Wereldwijd signaleren drieduizend DDB’ers (en externen) opmerkelijke ‘signs’, in Nederland zijn dat er circa 230. Het concept is bedacht door Eva Steensig van DDB Kopenhagen. In Nederland is strategy director Daan Remarque de aanjager, samen met vier andere strategen.

Remarque: ‘Wij stuiten soms op tendensen die lijnrecht tegenover algemene opvattingen staan. Zo is de “Master of the Youniverse” op zijn retour en krijgen wij juist heel veel signs van geslaagde integratie.’

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in