SBS Broadcasting met eerste editie Jaarboek
De SBS Broadcasting Groep publiceert de eerste editie van het SBS Jaarboek. Dat bevat onderzoeksinformatie over de mediamarkten van de tien…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het boek geeft per land informatie over marktaandelen in tv en bereik in radio, informatie over advertentie-uitgaven en technische distributie maar ook een overzicht van het kijk- en luistergedrag van huishoudens in elke markt.
Patrick Tillieux, chief operating officer en waarnemend ceo van SBS: ‘Het SBS Jaarboek biedt noodzakelijke statistieken en details over de verschillende Europese mediamarkten waarbinnen SBS actief is om het inzicht in SBS en de unieke marketingkansen die we bieden te vergroten.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het SBS Jaarboek 2006 beslaat de Europese mediamarkten van: Nederland, België (Vlaanderen), Bulgarije, Denemarken, Finland, Griekenland, Hongarije, Noorwegen, Roemenië en Zweden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid