Prijzen van merkgerelateerde zoektermen zullen fors stijgen
Prijzen van algemene zoektermen zullen snel stijgen de komende jaren. Steeds meer Fortune500 bedrijven gaan gebruik maken van Search om hun…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
SearchEngineWatch ziet nog wel voldoende mogelijkheden voor marketeers om gebruik te maken van de zogenoemde longtail om met afwijkende en specialistische zoektermen toch nog met een renderende Search Engine Advertising campagne te realiseren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar ook hier zal de concurrentie naar mijn mening steeds groter worden, wat de prijzen zal doen stijgen. Steeds meer MKB-ers zullen het prestatie gedreven model van Seatch adopteren. En hierbij hebben we niet meer over 500 Fortune500 bedrijven, maar tiendduizenden adverteerders die de markt betreden. Het aandeel Google was nog nooit zo interessant :-)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid