Overslaan en naar de inhoud gaan

NOM meet bereik reclamefolders

Vanaf dit jaar wordt het bereikonderzoek naar huis-aan-huis folders uitgevoerd door Intomart GfK in opdracht van de DDMA Businessgroep…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NOM voert al jaren onderzoek uit naar bereik van tijdschriften en dagbladen dat als currency geldt in de advertentiemarkt. Met het toevoegen van de ‘NOM Folder Monitor’ kan nu ook het bereik van huis-aan-huis folders worden vergeleken met andere media.

related partner content for mobile comes here

Het doel van het onderzoek is om meer inzicht te verkrijgen in bereik, attitude en effect van het huis-aan-huis medium. Zo worden huis-aan-huis folders en hun digitale variant beter vergelijkbaar met andere mediumtypen zoals dagbladen en tijdschriften en worden de onderzoeksgegevens geschikt voor mediaplanning. De eerste publicatie wordt verwacht in april 2014.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in