Sanoma stopt met Pink Ribbon-magazine


Een woordvoerder meldt dat de uitgever de samenwerking moet beëindigen 'vanwege de werkdruk die het maken van een dergelijk magazine met zich meebrengt. Dat kunnen we niet langer van onze medewerkers verlangen'.
Sanoma maakte de afgelopen tien jaar het Pink Ribbon-magazine in samenwerking met de stichting Pink Ribbon. De stichting financiert projecten en onderzoeken op het gebied van behandeling, nazorg en langetermijneffecten van borstkanker.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSanoma wist met het magazine zo’n zeven miljoen euro voor Pink Ribbon op te halen. Volgens de woordvoerder heeft het feit dat Pink Ribbon een paar jaar geleden in opspraak is geraakt omdat veel geld niet bij de beloofde doelen terecht zou komen, niets met het besluit te maken om de samenwerking te staken. 'Wij wisten altijd precies waar het door ons ingezamelde geld terecht kwam. Er zijn goede dingen mee gedaan.'
Bron: nu.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid