Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma stopt met Pink Ribbon-magazine

Sanoma stopt per 1 januari 2014 met het Pink Ribbon-magazine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een woordvoerder meldt dat de uitgever de samenwerking moet beëindigen 'vanwege de werkdruk die het maken van een dergelijk magazine met zich meebrengt. Dat kunnen we niet langer van onze medewerkers verlangen'.

related partner content for mobile comes here

Sanoma maakte de afgelopen tien jaar het Pink Ribbon-magazine in samenwerking met de stichting Pink Ribbon. De stichting financiert projecten en onderzoeken op het gebied van behandeling, nazorg en langetermijneffecten van borstkanker.

Sanoma wist met het magazine zo’n zeven miljoen euro voor Pink Ribbon op te halen. Volgens de woordvoerder heeft het feit dat Pink Ribbon een paar jaar geleden in opspraak is geraakt omdat veel geld niet bij de beloofde doelen terecht zou komen, niets met het besluit te maken om de samenwerking te staken. 'Wij wisten altijd precies waar het door ons ingezamelde geld terecht kwam. Er zijn goede dingen mee gedaan.'

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in