Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe brengt mobiele technologie ons dichter bij elkaar? [event]

Blue Mango Interactive organiseert op 7 juni de track Mobile Marketing op Mobile Down South, het kennisevent tijdens de Dutch Technology…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Blue Mango Interactive organiseert op 7 juni de track op Mobile Down South, het kennisevent tijdens de Dutch Technology Week voor en door mobiele designers, developers en marketeers.

related partner content for mobile comes here

[PERSBERICHT]

Kom naar Mobile Down South voor een dag vol mobiele technologie en ontdek wat de laatste insights zijn! Juiste moment, juiste boodschap, juiste device...
De opkomst van mobiele devices vraagt om een nieuwe aanpak binnen digitale marketing. Wij geloven dat mobiel een geïntegreerd onderdeel van alle online marketing disciplines is en niet als een specifiek kanaal moet worden gezien. Blue Mango Interactive neemt je mee in de wereld van Mobile Marketing en geeft gedurende de dag, samen met een handvol topsprekers, eyeopeners over de kansen en uitdagingen die mobiel met zich meebrengt in het verschuivende medialandschap.

In 2013 stelt Mobile Down South de vraag; hoe brengt mobiele technologie ons dichter bij elkaar? Tijdens de sessies in de tracks Design& Life, Development en Mobile Marketing wordt antwoord gegeven op deze vraag.

Mobile Down South vindt plaats op vrijdag 7 juni van 9.00 uur tot 19.00 uur in Conference Center The Strip, High Tech Campus in Eindhoven. Check voor het programma, de sprekers & meer info!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in