Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars Mobile Media & Marketing Awards bekend

De winnaars van de Mobile Media & Marketing Awards 2013 zijn vanmiddag bekendgemaakt tijdens een awardshow in de Beurs van Berlage.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De hoofdjury heeft uit een select aantal genomineerden de volgende winnaars gekozen:

related partner content for mobile comes here

Winnaar Best Mobile Consumer Platform
VaarWater App ontwikkeld door Tam Tam Mobile in opdracht van Waternet.

Winnaar Best Mobile Business Platform
Traplift met augmented reality, ontwikkeld door Zicht Online in opdracht van Otolift Trapliften

Winnaar Best Mobile Advertising Campaign
Hi TweetFighter, ontwikkeld door Red Urban in opdracht van Hi

Best Mobile Company Of The Year
De hoofdjury heeft besloten om geen prijs uit te reiken.

TMG Publieksprijs (gekozen uit de top 50 meest gedownloadde apps van het afgelopen jaa):
Weeronline - Android & iOS app, ontwikkeld door XS2.

Voor de 2013 zijn er in totaal meer dan 50 mobiele cases ingezonden. Uit deze cases heeft de vakjury vervolgens maximaal 5 cases genomineerd en voorgedragen aan de hoofdjury. De hoofdjury heeft uit de nominaties de winnaars van de Mobile Media & Marketing Awards 2013 gekozen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in