Pickwick naar TBWANeboko
Pickwick heeft er na een jarenlange relatie met Only voor gekozen om in zee te gaan met TBWA\Neboko.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat bevestigt Norbert Cappetti, Manager Communications Douwe Egberts (waarvan het merk Pickwick onderdeel is). Aan de keuze ging een korte pitch vooraf waaraan ook Only meedeed.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Het is normaal dat merken zich eens in de zoveel tijd gaan heroriënteren, zo ook Pickwick. Belangrijk is ook de herpositionering van het merk. Dat speelde een rol bij de keuze om te pitchen', aldus Cappetti.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCappetti spreekt van 'een hele goede samenwerking' met Only. 'Maar nu verwachten we dat TBWA\Neboko het juiste bureau is voor Pickwick.'
Only won in 2011 een bronzen Effie voor de introductiecampagne van Pickwick Dutch Tea.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid