Overslaan en naar de inhoud gaan

Eric-Jan Vis naar MarketingTribune

BBP Media heeft per 1 juni 2013 Eric-Jan Vis benoemd tot commercieel manager.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vis gaat het salesteam van de titels MarketingTribune en SponsorTribune versterken. Hij werkte ruim 21 jaar voor Adformatie Groep, waarvan een groot deel als salesmanager.

related partner content for mobile comes here

Vis wil zijn loopbaan een andere wending geven. Hij ziet zijn nieuwe functie bij BBP Media als ‘bijzonder kansrijk’ en is 'zeer ingenomen' met zijn nieuwe team, zowel bij sales als redactie. 'Commercieel gewin is niet mijn doel maar een gevolg. Namelijk van een prettig partnership waarin je heel veel service en toewijding biedt en waarin je dan op een goed moment wat teruggegund wordt. Geef serieuze aandacht, ga samen netwerken en biedt inhoudelijke meerwaarde.’

Directeur BBP Media, Paul Petermeijer: ‘Het netwerk van Eric-Jan, zijn inzet en creativiteit zijn zeer waardevol voor BBP Media. We zijn bijzonder blij dat hij voor ons heeft gekozen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in