Eric-Jan Vis naar MarketingTribune


Vis gaat het salesteam van de titels MarketingTribune en SponsorTribune versterken. Hij werkte ruim 21 jaar voor Adformatie Groep, waarvan een groot deel als salesmanager.
Vis wil zijn loopbaan een andere wending geven. Hij ziet zijn nieuwe functie bij BBP Media als ‘bijzonder kansrijk’ en is 'zeer ingenomen' met zijn nieuwe team, zowel bij sales als redactie. 'Commercieel gewin is niet mijn doel maar een gevolg. Namelijk van een prettig partnership waarin je heel veel service en toewijding biedt en waarin je dan op een goed moment wat teruggegund wordt. Geef serieuze aandacht, ga samen netwerken en biedt inhoudelijke meerwaarde.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDirecteur BBP Media, Paul Petermeijer: ‘Het netwerk van Eric-Jan, zijn inzet en creativiteit zijn zeer waardevol voor BBP Media. We zijn bijzonder blij dat hij voor ons heeft gekozen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid