Nieuw logo MTV Mobile en T-Mobile


In januari van dit jaar stopte de samenwerking tussen KPN Hi en MTV Mobile, waarbij KPN optrad als telecomoperator voor MTV Mobile. De doelgroep van MTV werd steeds jonger, dus kreeg je een overlap met de doelgroep van Hi, aldus KPN. T-Mobile nam het stokje graag over.
Het nieuwe logo van MTV Mobile (nu nog uit de lucht maar binnenkort weer te verkrijgen, zo staat te lezen online) staat voor 'de merkwaarden van het mobiele telefoonmerk en de nauwe samenwerking met de operator T-Mobile', aldus MTV Mobile.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMTV Mobile focust op jongeren. Mobiele diensten in combinatie met MTV Shows, exclusieve extra’s en entertainmentnieuws.
De verschillende elementen in het logo symboliseren volgens de akers deze kernwaarden. De herkenbare ‘T’ van T-Mobile is vervolgens opgenomen in het ontwerp.
Begin maart worden meer details bekendgemaakt over de nieuwe propositie van MTV Mobile.
MTV Mobile is actief in 5 Noord-Europese landen: België, Duitsland, Zwitserland, Polen en Nederland. In al deze landen werkt MTV-eigenaar VIMN (Viacom International Media Networks) samen met een operator om MTV Mobile aan te bieden. In totaal heeft MTV Mobile circa 1 miljoen klanten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid