Speelgoedmerken ontwikkelen massaal iToys
Door de enorme adoptie van smartphones en tablets voelen grote speelgoedfabrikanten zich flink in het nauw gedreven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De laatste maanden hebben partijen als Mattel, Fisher Price en Jumbo daarom speelgoed uitgebracht dat samenwerkt met mobile devices (voornamelijk iPad). Ondanks dat dit nog niet de verwachte successen heeft opgeleverd (zie hier) lijkt het internationale Toy Fair geheel in het teken te staan van iToys.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie in onderstaande video wat we komende maanden in speelgoedzaken zoals de Bart Smit en Intertoys kunnen verwachten
.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Watch More News Videos at ABC
|
Technology News
|
Celebrity News
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid