Overslaan en naar de inhoud gaan

NOC*NSF en partners lanceren Mission 2016

Met Mission 2016 willen NOC*NSF en haar partners de sport in Nederland stimuleren. Het sponsorprogramma werd donderdag gelanceerd in het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NOC*NSF heeft twee concrete doelstellingen voor de komende jaren: de Nederlandse topsport in de top 10 van de wereld krijgen en de sportdeelname in Nederland met tien procent verhogen. Mission 2016 draait daarom niet alleen om de Olympische Spelen, maar ook om de rol van sport voor de gezondheid, het bijbrengen van normen en waarden en talentontwikkeling in het algemeen.

related partner content for mobile comes here

Er zijn verschillende partnerprogramma’s opgesteld, waarbij elke partner zijn eigen sponsordoelstellingen heeft. Zo verlengde Ernst & Young gisteren de samenwerking met NOC*NSF. De komende jaren richt het bedrijf zich met de sportbond op coaching en ontwikkeling, vitaliteit, Olympische ambities en verdere ontwikkeling van de Paralympische sport. Suitsupply en Asics maakten vandaag beiden bekend de Olympische en Paralympische sporters ook tot en met 2016 te blijven kleden.

Op dit moment heeft NOC*NSF zes partners in sport (Ernst & Young, Lotto, Rabobank, Randstad, Nuon/Vattenfall en Volkswagen), zes projectpartners (Asics, ATP, Coca-Cola, Heineken, Neptunus en Suitsupply), zes mediapartners (Arko Sportsmedia, CBS Outdoor, Hyves, Interbest, NOS, Radio 538, Sanoma Media en De Telegraaf) en drie maatschappelijke partners (Fonds Gehandicaptensport, het Jeugdsportfonds en Right to Play). De komende periode hoopt NOC*NSF dat nog meer partners zich verbinden aan Mission 2016.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in