Overslaan en naar de inhoud gaan

The Braves bij Global Media Awards

(GB) Vorig jaar werden The Braves geïntroduceerd, als Brand Video Awards. Nu wordt het onderdeel van Global Media Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bekronen van kwalitatief hoogstaande branded entertainment is de doelstelling van The Braves, een award die vorig jaar voor het eerst uitgereikt werd. De integratie met de Global Media Awards betekent dat de onderverdeling in categorieen van The Braves is verdwenen, maar dat het nu wel onder de bredere media paraplu van de Global Media Awards valt.

related partner content for mobile comes here

Zowel cases rondom branded entertainment als branded video content kunnen ingestuurd worden. Volgens de organisatie wordt vooral gekeken in hoeverre de branded content en het merk op elkaar aansluiten.

voor The Braves kan tot 1 maart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in