Overzicht Mobile Marketing interviews
Babs van Gisbergen (WebAds): "Het idee heerst dat mobile advertising het walhalla is"
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWillem-Albert Bol (Vodafone): "Je merkt dat je mobiel een eigen rol moet geven."
Ella Vogel (Semilo): "Mobiel wordt nu echt serieus meegenomen in de jaarplannen"
Guy Grimmelt (CBS Outdoor): "Interactiviteit is wellicht 1 van onze speerpunten en mobiel is daarbij enorm belangrijk"
James Tjan (Marktplaats.nl): "De vlucht van mobiel betekent dat er nieuwe spelregels gelden."
Hans-Peter Harmsen (Oberon Interactive): "Native apps zijn mooier, sneller, kunnen meer en werken meer zoals de gebruiker het verwacht."
Len Clabbers (Nakko): "Ik verwach dat mobiele websites aan terrein zullen winnen met name dat er steeds meer tussenvormen toegepast gaan worden."
Susanne Ferguson (Ahold Europe): "We willen de wat 'vluchtigere' mobiele gebruikers beter gaan bedienen"
Bart Zoetmulder (Veronica Publishers): "We geloven sterk in beyond banner oplossingen"
Gert Jan Lagas (Greetz): "De Android doelgroep is minder actief in het downloaden. Daarnaast geeft deze groep ook minder geld uit."
Mark Stockx (Telegraaf Media Groep): ”Eerlijk gezegd is er geen continue vraag uit de markt hierna en daarnaast vind ik CPM een prima afrekenmodel voor mobiele platformen"
Lejo Duivenvoorde (Omnicom Media Group Nederland): "Veel klanten willen momenteel wel mobiel inzetten, maar weten niet waar ze moeten beginnen"
“Het is moeilijk om goede mobiele cases te vinden, omdat er tot op heden maar weinig grote succesvolle cases zijn
opgebouwd."
Marc Veuger (Angry Bytes/ Two Screen): "Wat veel adverteerders nog niet zien is dat de Tweede Schermers de meest betrokken televisiekijkers zijn, zeg maar op het puntje van de stoel met de hele tijd het tweede scherm op schoot. Er worden op dit moment echt kansen gemist door de adverteerders."
Patrick Petersen (AtMost.tv / Handboek Mobile Marketing) "Ik denk dat betaalde kranten nog steeds niet een goed verdienmodel zijn. Vooral nieuws of redactionele waarde is ook op de mobiel gewoon nog niet sterk onderscheidend."
Maurice Jongerius (Bol.com) : "Er zal altijd plaats blijven voor offline speciaalzaken die een goede beleving, passend bij hun product kunnen bieden. Een speciaalzaak voor thee waar je elke soort eerst kan proeven heeft wat dat betreft een groot voordeel tov een online winkel. Er zijn echter ook elementen waar een online winkel duidelijk in het voordeel is zoals het kunnen zien van de mening van anderen of van je vrienden, de grootte van het aanbod, het prijsbeleid, meerdere aanbieders, etc."
Marjolein Stromeier (Layar): "Layar heeft 'by far' de meeste app downloads ter wereld, namelijk ruim 27 miljoen. Daar komt geen enkele andere AR partij bij in de buurt."
MobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid