Overslaan en naar de inhoud gaan

KNVB en Lipton kiezen 'koelste team'

Lipton Ice Tea en KNVB voeren actie om sportief gedrag op het voetbalveld te stimuleren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De actie sluit aan op de 'Zonder respect geen voetbal' campagne die de KNVB met sponsors en partners (waaronder Unilever) is begonnen. Op kunnen teams kenbaar maken waarom juist zij het Koelste Team uit de competitie zijn.

related partner content for mobile comes here

Daarbij gaat het volgens KNVB om de vraag: hoe houden zij binnen en buiten het veld hun hoofd koel? De winnaar gaat met juryleden Ronald de Boer en Giovanni van Bronckhorst naar de WK-kwalificatiewedstrijd Turkije-Nederland.

Credits:
Verantwoordelijk vanuit Lipton Ice Tea: Milena van Not, Hugo de Boer, Marten Zwaving
Verantwoordelijk vanuit KNVB: Maarten Hoffer, Ralf Reniers, Jean Paul Decossaux
Bureau: TBWA\
Creatie: Jasper Roks, Rene van der Hoofd
Strategie: Marc Leurs
Account: Valérie Dekeuwer, Gert Jan Timmer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in