Overslaan en naar de inhoud gaan

De Volkskrant lanceert campagne ‘Goed Volk’

Het is de eerste merkcampagne van de Volkskrant sinds de restyling van de afgelopen jaren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne ‘Goed Volk’ portretteert Volkskrantlezers en wil daarmee laten zien dat de krant voor en van iedereen is. De laatste week van januari verschijnt de campagne in abri’s en magazines, gevolgd door online, radio en tv. De campagne is samen met de komende digitale ontwikkelingen (Volkskrant Plus) het resultaat van een nieuwe marketingstrategie van de krant. Daarbij verschuift de nadruk van actiemarketing naar de producten en wat de lezer ermee kan.

related partner content for mobile comes here

Hoofdredacteur Philip Remarque licht de gedachte achter de uiting toe in een interview met Adformatie: ‘We presenteren onze lezers als een soort everymen, personen in wie iedereen zich kan herkennen. Zo willen we laten zien dat we een brede kwaliteitskrant zijn. Iedereen die belangstelling heeft voor kwaliteitsjournalistiek, is bij ons welkom.’
Het hele interview staat 24 januari in Adformatie.

Drie afbeeldingen van de campagne die vanaf 21 januari in abri's te zien zijn:

Credits:
Bureau: KesselsKramer
Creatie: Krista Rozema, Erik Kessels, Pim Gerrits
Strategie: Olaf Kampman
Productie: Daphne Linthorst
Opdrachtgever: Erik Roddenhof (Directeur Marketing), Philippe Remarque (Hoofdredacteur), Christian Ambachtsheer (Marketing Manager)
Fotografie: Robin de Puy
Regie: Sven Super

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in