Overslaan en naar de inhoud gaan

Milou Verbeke lanceert F.A.L.L.

Woensdag 20 februari vindt de lancering plaats van een internationaal glossy tijdschrift van Nederlandse makelij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het tijdschrift wordt in eigen beheer uitgegeven door Milou Verbeke (24). Zij is tevens hoofdredacteur. Het magazine kent een verschijningsfrequentie van zes keer per jaar. De redactie wordt gevormd door vijf mensen, waarvan twee freelancers.

related partner content for mobile comes here

F.A.L.L. staat voor Fashion Art Literature en Lifestyle. Het blad neemt zich voor om internationaal talent, fotografen, vormgevers, schrijvers, dichters en kunstenaars een platform te geven.

Milou Verbeke over het eerste nummer van F.A.L.L.:

‘We hebben een prachtige modeshoot van de Nederlandse acteur, filmmaker en fotograaf Mick de Lint en brengen een openhartig interview met de designers achter het jonge Nederlandse mannenkleding label Raafh. Ook creatief en artistiek Berlijn komt in het magazine aan bod. En F.A.L.L. neemt de lezer mee in het leven van beeldend kunstenaar Frederic Klein.’

Oplage
De oplage van het eerste nummer bedraagt 1500 exemplaren. F.A.L.L. is verkrijgbaar in kleine boekhandels en concept stores. Een zeer klein gedeelte van de oplage gaat naar Berlijn, Londen en Moskou.

Daarnaast richt F.A.L.L. zich op de digitale markt. Verbeke: ‘Dat is internationaal ook makkelijker te verspreiden.’ Verbeke verwacht een digitale oplage van 5 duizend exemplaren.

Kosten
Een los nummer kost 9,95 euro. Een digitaal exemplaar kost 2,95 euro. Een advertentiepagina kost 2.750 euro.

Verster
Het eerste nummer wordt uitgereikt aan Lauren Verster in fotografie museum FOAM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in