Milou Verbeke lanceert F.A.L.L.


Het tijdschrift wordt in eigen beheer uitgegeven door Milou Verbeke (24). Zij is tevens hoofdredacteur. Het magazine kent een verschijningsfrequentie van zes keer per jaar. De redactie wordt gevormd door vijf mensen, waarvan twee freelancers.
F.A.L.L. staat voor Fashion Art Literature en Lifestyle. Het blad neemt zich voor om internationaal talent, fotografen, vormgevers, schrijvers, dichters en kunstenaars een platform te geven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMilou Verbeke over het eerste nummer van F.A.L.L.:
‘We hebben een prachtige modeshoot van de Nederlandse acteur, filmmaker en fotograaf Mick de Lint en brengen een openhartig interview met de designers achter het jonge Nederlandse mannenkleding label Raafh. Ook creatief en artistiek Berlijn komt in het magazine aan bod. En F.A.L.L. neemt de lezer mee in het leven van beeldend kunstenaar Frederic Klein.’
Oplage
De oplage van het eerste nummer bedraagt 1500 exemplaren. F.A.L.L. is verkrijgbaar in kleine boekhandels en concept stores. Een zeer klein gedeelte van de oplage gaat naar Berlijn, Londen en Moskou.
Daarnaast richt F.A.L.L. zich op de digitale markt. Verbeke: ‘Dat is internationaal ook makkelijker te verspreiden.’ Verbeke verwacht een digitale oplage van 5 duizend exemplaren.
Kosten
Een los nummer kost 9,95 euro. Een digitaal exemplaar kost 2,95 euro. Een advertentiepagina kost 2.750 euro.
Verster
Het eerste nummer wordt uitgereikt aan Lauren Verster in fotografie museum FOAM.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid