Amstel introduceert Radler


Half pilsener bier, half citroenlimonade, zo laat een Radler zich min of meer omschrijven. In Duitsland is de Radler volkomen ingeburgerd en wordt zowel kant en klaar verkocht in de supermarkt, als á la minute samengesteld in de kroeg.
In Nederland staat de mix bekend als Sneeuwwitje.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAmstel lanceert de mix van van Amstel bier en 'sprankelend citroenwater' (2 pct alcohol) begin maart in Nederland onder de naam: Amstel Radler.
Hans Bohm, Marketing Directeur Heineken Nederland: 'Radler is een uitstekend alternatief voor die momenten dat extra verfrissing gezocht wordt.'
De vergelijking met bier voorzien van een citroensmaakje gaat volgens Bohm mank.
Amstel Radler zal vanaf april ook in de horeca verkrijgbaar zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid