Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel introduceert Radler

Heineken: 'Met Radler voegen we een nieuw segment toe aan ons portfolio.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Half pilsener bier, half citroenlimonade, zo laat een Radler zich min of meer omschrijven. In Duitsland is de Radler volkomen ingeburgerd en wordt zowel kant en klaar verkocht in de supermarkt, als á la minute samengesteld in de kroeg.

related partner content for mobile comes here

In Nederland staat de mix bekend als Sneeuwwitje.

Amstel lanceert de mix van van Amstel bier en 'sprankelend citroenwater' (2 pct alcohol) begin maart in Nederland onder de naam: Amstel Radler.

Hans Bohm, Marketing Directeur Heineken Nederland: 'Radler is een uitstekend alternatief voor die momenten dat extra verfrissing gezocht wordt.'

De vergelijking met bier voorzien van een citroensmaakje gaat volgens Bohm mank.

Amstel Radler zal vanaf april ook in de horeca verkrijgbaar zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in