Overslaan en naar de inhoud gaan

Red Bull laat je snowboarden via Second Screen

De meeste Second Screen activiteiten houden vooral in dat consumenten op de bank met hun smartphone, tablet of zelfs laptop bezig zijn met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit blijkt dat 85% van de consumenten actief zijn 2nd screen activiteiten.

related partner content for mobile comes here

Second Screen lijkt echter momenteel nog vooral een 'content game' in plaats van een marketing activiteit van merken. Marc Veuger (Angry Bytes / Two Screen) gaf al in een MobileMarketing.nl aan:

Energiedrank fabrikant Red Bull heeft vorig jaar laten zien hoe je als merk Second Screen kan inzetten. Red Bull lieert zich al heel wat jaren aan extreme sports en heeft vorig jaar voor een second screen TV commercial Voice Recognition van Shazam ingezet.

Onderzoek van BI intelligence geeft aan dat een groot gedeelte van tablet bezitters deze gebruikt tijdens het televisie kijken.

De second screen campagne van Red Bull laat goed zien hoe je de consument actief kan engagen tijden zijn 'televisie zit'.

Zie onderstaande Red Bull video:

MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in