Red Bull laat je snowboarden via Second Screen


Uit internationaal onderzoek blijkt dat 85% van de consumenten actief zijn 2nd screen activiteiten.
Second Screen lijkt echter momenteel nog vooral een 'content game' in plaats van een marketing activiteit van merken. Marc Veuger (Angry Bytes / Two Screen) gaf al in een MobileMarketing.nl aan: "Wat veel adverteerders nog niet zien is dat de Tweede Schermers de meest betrokken televisiekijkers zijn"
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEnergiedrank fabrikant Red Bull heeft vorig jaar laten zien hoe je als merk Second Screen kan inzetten. Red Bull lieert zich al heel wat jaren aan extreme sports en heeft vorig jaar voor een second screen TV commercial Voice Recognition van Shazam ingezet.
Onderzoek van BI intelligence geeft aan dat een groot gedeelte van tablet bezitters deze gebruikt tijdens het televisie kijken.
De second screen campagne van Red Bull laat goed zien hoe je de consument actief kan engagen tijden zijn 'televisie zit'.
Zie onderstaande Red Bull video:
MobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid