Vodafone start digitale bibliotheek in metrostation
Via mobiel je boodschappen doen in een metrostation kennen we al (zie Tesco); Vodafone en Humanitas hebben begin dit jaar een campagne opgezet, waarbij je door het scannen van een QR code direct een eBook kan binnenhalen.
Deze outdoor campagne is opgezet in de hoofdstad van Roemenië. In Nederland zou dit ook een mooie campagne zijn voor bijvoorbeeld Bruna.nl, AKO of Bol.com. Is ook direct een goede manier om eBooks in Nederland wat meer onder de aandacht te brengen. In Amerika worden er al enige tijd meer digitale boeken verkocht dan papieren. In Nederland zijn eBooks slecht goed voor 2,4% van de boekenomzet.
Er is nog geen officiele video, dus moeten we het doen met deze anateurbeelden.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuMobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid