Overslaan en naar de inhoud gaan

Dorel brengt media onder bij PHD

Na een pitch brengt Dorel de mediastrategie en –planning en inkoop voor Benelux en Scandinavië onder bij PHD.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een pitch brengt Dorel de mediastrategie en –planning en inkoop voor Benelux en Scandinavië onder bij .

related partner content for mobile comes here

Dorel Europe is bekend van de baby- en kinder merken Maxi-Cosi, Bébé Confort, Quinny, Safety 1st, Baby Art en Hoppop. De producten worden in meer dan 80 landen verkocht.

PHD wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, media planning en -inkoop voor de markten Benelux en Scandinavië.

Robbie Hendriks, marketingmanager Benelux & Scandinavië bij Dorel: ‘In de dynamische markten waarin we opereren zien we nog veel mogelijkheden om meer waarde toe te voegen, op elk moment van de consumer lifecycle. Hiervoor is het van belang om met de juiste partners onze richting te bepalen voor de komende jaren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in