Overslaan en naar de inhoud gaan

Hero kiest Fitzroy

Na een pitch waar nog twee andere bureaus aan meededen, heeft Hero de merkcommunicatie overgebracht van LeukWerkt naar Fitzroy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Voor Hero is tijd om het anders te doen. De grote voedingsproducenten hebben jarenlang mooie dingen beloofd, maar konden hun beloftes vaak niet waarmaken. De consument is niet alleen slimmer geworden. Zij is ook actief op zoek gegaan naar betere producten, met minder toevoegingen.’
Zo omschrijven Hero en Fitrzoy de uitgangspositie voor de ontwikkeling van de nieuwe merkstrategie en van nieuwe producten.

related partner content for mobile comes here

Dit gebeurde in samenwerking met innovatiebureau Flare en designbureau ProudDesign.
Naast de merkstrategie zal Fitzroy ook de introductiecampagne voor alle media ontwikkelen. Een volledig geïntegreerde on- en offline campagne, gebaseerd op deze nieuwe merkstrategie & filosofie van Hero.
Fitzroy mede-oprichter Marnix Tiggeloven spreekt van een opdracht ‘om van te smullen’ als creatief en strateeg. ‘Een uitdaging die je niet vaak tegenkomt in dit vak, misschien zelfs maar één keer in je carrière. Ook een mooi gevecht tegen onszelf: de reclame, tegen een wereld mooier maken dan die werkelijk is. Hero slaat een eerlijk pad in, dus onze creatieve ideeën ook.’

De introductiecampagne van de nieuwe producten en communicatie begint in maart. Hero belooft: ‘2013 is het jaar van de eerlijke vernieuwing en het einde van een oude tijd. Ook voor Hero.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in