Hero kiest Fitzroy


‘Voor Hero is tijd om het anders te doen. De grote voedingsproducenten hebben jarenlang mooie dingen beloofd, maar konden hun beloftes vaak niet waarmaken. De consument is niet alleen slimmer geworden. Zij is ook actief op zoek gegaan naar betere producten, met minder toevoegingen.’
Zo omschrijven Hero en Fitrzoy de uitgangspositie voor de ontwikkeling van de nieuwe merkstrategie en van nieuwe producten.
Dit gebeurde in samenwerking met innovatiebureau Flare en designbureau ProudDesign.
Naast de merkstrategie zal Fitzroy ook de introductiecampagne voor alle media ontwikkelen. Een volledig geïntegreerde on- en offline campagne, gebaseerd op deze nieuwe merkstrategie & filosofie van Hero.
Fitzroy mede-oprichter Marnix Tiggeloven spreekt van een opdracht ‘om van te smullen’ als creatief en strateeg. ‘Een uitdaging die je niet vaak tegenkomt in dit vak, misschien zelfs maar één keer in je carrière. Ook een mooi gevecht tegen onszelf: de reclame, tegen een wereld mooier maken dan die werkelijk is. Hero slaat een eerlijk pad in, dus onze creatieve ideeën ook.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe introductiecampagne van de nieuwe producten en communicatie begint in maart. Hero belooft: ‘2013 is het jaar van de eerlijke vernieuwing en het einde van een oude tijd. Ook voor Hero.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid