Overslaan en naar de inhoud gaan

Netflix sluit deals met merken voor House of Cards 3

Anheuser-Busch InBev en Samsung doen aan product placement in de populaire serie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Traditionele advertising zal waarschijnlijk nooit op Netflix te zien zijn, abonnementen zijn het verdienmodel. Maar de VOD-dienst heeft nu wel overeenkomsten gesloten met een aantal merken voor product placement in House of Cards, seizoen drie. Een aantal biermerken van Anheuser-Busch InBev is te zien, meldt . De bierbrouwer bevestigt dat zelf. Anheuser-Busch InBev betaalt Netflix overigens niet, maar levert de biermerken &;als voorraad voor de serie&;, zegt een woordvoerder. Volgens hem is dat al zo sinds seizoen 1. 

Ook Samsung komt in beeld bij House of Cards 3, maar het is onduidelijk of het techbedrijf heeft betaald voor product placement. 

related partner content for mobile comes here

Verder zouden ook Coca-Cola, Dell and Nike soortgelijke deals hebben gesloten met de streaming dienst. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in