Overslaan en naar de inhoud gaan

Diepvriesproducten Aviko krijgen redesign

'Nieuwe verpakking geeft het gevoel van een cadeautje.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aviko gaat herpositioneren als een merk dat &;elke dag zorgt voor een feest aan tafel&;. Anthem heeft de restyling voor de lijn diepvriesproducten op zich genomen.

related partner content for mobile comes here

Elke dag feest
Het designbureau kreeg de opdracht voor de restyling als onderdeel van de herpositionering van het Aviko. 
Monique Linders, Senior Account Director van Anthem Nederland: ‘De uitdaging was om een sterk en betekenisvol branding systeem te ontwikkelen en tevens de ruimte te scheppen voor de verschillende proposities om hun eigen boodschap uit te dragen. Het nieuwe branding systeem reflecteert het Brand Idea Aviko. Elke dag feest aan tafel.&;

Foodfotografie
De blauwe bovenzijde gecombineerd met het Aviko logo als ‘hanging tag’ aan een blauw lint moet het gevoel geven van een cadeautje. Linders: &;Het geeft uitdrukking aan nét dat beetje extra aandacht dat de maaltijd specialer maakt met Aviko. Daaronder is alle ruimte voor de look & feel van de verschillende proposities, waarbij met inspirerende foodfotografie en een specifieke vormgeving voor de propositie- en variantnaam de consument wordt verleid. Het resultaat is een mooie balans tussen een sterk Brand Uniform en duidelijke segmentatie.’

Het nieuwe design zal de komende maanden uitrollen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in