Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft AdCenter Labs voor search online

Microsoft is gestart met AdCenter, het lang verwachte advertentieplatform voor search marketeers. Het beschikt over een groot aantal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Microsoft is gestart met , het lang verwachte advertentieplatform voor search marketeers.
Het beschikt over , die je diepgaande inzichten geven in relevant zoekgedrag.

related partner content for mobile comes here

De productcategorieen die worden aangeboden zijn 'paid search, contextual advertising, behavioral targeting, en emerging markets'.
Stuk voor stuk zien ze er prima uit, en met name die laatste is flink 'local'. Wanneer je het Ip-nummer intoetst van een bezoeker die je op je site hebt getracked, zoekt AdCenter uit waar die persoon zich bevindt.

Vooral de integratie met daarbij is prachtig.

De Behavioral targeting-tool geeft inzicht in demografische factoren,e n schat o.a. leeftijden van bezoekers.
Ook behavioral is de voorspeller van de mate van 'commercieel gedrag van bezoekers'. Gaat ie kopen, of niet?

Voor een aantal van de tools geldt dat ze nog niet live zijn, zoals automatische vertaal-programma's voor foreign languages en de 'hierarchical keywords suggestion tool' (bos, boom, tak, etc.).

Benieuwd hoe solide die is. Microsoft heeft er een zeer compleet product van gemaakt, wat veelbeloven is voor de toekomst. Kijk zelf op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in