Overslaan en naar de inhoud gaan

Russen delen prijzen uit aan Philips en Campina

De Russische Kamer van Koophandel reikt jaarlijks de RUS Prix Awards uit aan merken, bedrijven, instellin-gen of personen die van belang…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Russische Kamer van Koophandel reikt jaarlijks de uit aan merken, bedrijven, instellin-gen of personen die van belang zijn voor de economisech of culturele betrekkingen tussen Nederland en Rusland.

related partner content for mobile comes here

De Awards werden afgelopen zaterdag in het Kurhaus te Scheveningen verdeeld. Dit jaar vielen onder andere de merken en in de prijzen.

Philips krijgt de prijs vanwege de tien miljoen consumentencontacten per jaar die het in Rusland 'onderhoudt'.

De contacten varieren van mensen die scheerapparaten kopen tot patienten die te maken krijgen met de medische apparatuur van het concern. En Philips betaalt het loon van 300 Russen.

Campina wordt gewaardeerd vanwege de introductie van Fruttis, de allereerste fruityoghurt op de Russische markt. Campina was vorig jaar al de best presterende Nederlandse onderneming in Rusland, aldus de Russische federatie.

De andere genomineerde merken, Unilever en Heineken, visten naast de prijzen.

ABN Amro mocht als genomineerd bedrijf de prijs in ontvangst nemen, de bank is uitgegroeid tot een van de grootste buitenlandse banken in Rusland.

Ook Akzo Nobel kreeg een award mee naar huis; het bedrijf levert al jarenlang een belangrijke bijdrage aan bedrijfstentoonstelingen in het Expocentrum van Moskou, vooral op het terrein van chemie.
(via )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in