Overslaan en naar de inhoud gaan

10 suggesties om uw merk (weer) relevant te maken

Tijdschrift voor Marketing heeft grenzen aan z'n omvang, maar krijgt wel regelmatig artikelen binnen die te interessant voor marketeers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdschrift voor Marketing heeft grenzen aan z'n omvang, maar krijgt wel regelmatig artikelen binnen die te interessant voor marketeers zijn om lang op de plank te blijven liggen. Dus stellen we ze in de rubriek op als downloads ter beschikking.

related partner content for mobile comes here

Ditmaal twee artikelen over het bouwen van sterke merken.

Als eerst Dr. Piet Pauwels, universitair docent industriële en internationale marketing aan de Universiteit Maastricht. Hij deed samen met Drs. Koen Harbers (master of science in bedrijfseconomie, Universiteit Maastricht) naar het effect van merkoorsprong in industriële markten.

Hun conclusie: Ook in b-to-b marketing speelt het imago van het land-van-oorsprong een rol. Inzichten in de processen achter dit effect helpen bij het versterken van een merk op internationale markten. De twee geven tevens handvatten om een positief landimago in te zetten voor je branding, maar ook hoe je je kunt distantiëren van een negatief imago-effect.

En Sebastiaan van Rijnsoever geeft in het 'Hoe bouw je een succesvol merk?', naast veel voorbeelden, 10 suggesties om een merk weer relevant te maken.
Adverteerders zullen een plek moeten vinden in het veranderende media- en merkenlandschap, waar consumenten zelf bepalen of ze wel of geen relatie met een merk willen.

Van Rijnsoever geeft in het dagelijks leven leiding aan online communicatiebureau , onderdeel van internetbureau . Daarvoor zat hij bij online communicatiebureau .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in