De kracht van gezondheid
Op Adformatie las ik weer dat het groenten- en fruitdrankje Knorr Vie de winnaar is geworden van de (hou je vast!) Wheel of Retail 2006.
Het Unilever-product sleepte drie Wheels in de wacht. Knorr Vie won omdat het volgens consumenten en retail "een geheel nieuw product is, dat inspeelt op de gezondheidstrend en voor additionele omzet zorgt in het schap".
Eerder deze week schreef Kari-Anne al over Coca-Cola die het Duitse watermerk Apollinaris overgenomen heeft, lazen we op Dutch Cowboys al over de verwijzing naar het fantastische artikel in ondernemersblad Sprout over ex-Ajacied Tscheu La Ling die miljonair is geworden dankzij voedingssupplementen en geeft Albert Heijn sinds enige tijd op een selectie van haar producten aan dat ze gezond zijn. Als er een klavertje vier op de verpakking prijkt, wil dat zeggen dat het product niet te vet is, er niet te veel suiker en zout in zit en het voldoende voedingsvezels bevat.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisEn zo kan dit lijstje nog wel even doorgaan.
Gezondheid scoort, en ik denk dat het einde nog lang niet in zicht is. Zolang hart- en vaatziekten nog doodsoorzaak nummer één zijn, we met z'n allen lekker druk zijn en te weinig tijd hebben voor ontspanning, zal de vraag naar gezonde producten alleen maar verder toenemen. Mijn gevoel zegt dat de echte 'boom' nog moet komen. Marketeers, gebruik je (gezonde) verstand en doe er je flinke voordeel mee!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid