Overslaan en naar de inhoud gaan

De kracht van gezondheid

Dat de gezondheidstrend in foodland (en ver daarbuiten) al een paar jaartjes stevig aan de gang is, zal niemand ontgaan zijn. Maar hoeveel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op Adformatie las ik weer dat het groenten- en fruitdrankje de winnaar is geworden van de (hou je vast!) Wheel of Retail 2006.
Het Unilever-product sleepte drie Wheels in de wacht. Knorr Vie won omdat het volgens consumenten en retail "een geheel nieuw product is, dat inspeelt op de gezondheidstrend en voor additionele omzet zorgt in het schap".

related partner content for mobile comes here

Eerder deze week Kari-Anne al over Coca-Cola die het Duitse watermerk overgenomen heeft, lazen we op al over de verwijzing naar het fantastische artikel in ondernemersblad Sprout over ex-Ajacied die miljonair is geworden dankzij voedingssupplementen en geeft sinds enige tijd op een selectie van haar producten aan dat ze gezond zijn. Als er een klavertje vier op de verpakking prijkt, wil dat zeggen dat het product niet te vet is, er niet te veel suiker en zout in zit en het voldoende voedingsvezels bevat.

En zo kan dit lijstje nog wel even doorgaan.

Gezondheid scoort, en ik denk dat het einde nog lang niet in zicht is. Zolang hart- en vaatziekten nog doodsoorzaak nummer één zijn, we met z'n allen lekker druk zijn en te weinig tijd hebben voor ontspanning, zal de vraag naar gezonde producten alleen maar verder toenemen. Mijn gevoel zegt dat de echte 'boom' nog moet komen. Marketeers, gebruik je (gezonde) verstand en doe er je flinke voordeel mee!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in