Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever neemt 'WK-gekte' op de hak

"In de aanloop naar het WK-voetbal slaan veel bedrijven door in de Oranjegekte. Nederlanders worden geconfronteerd met hilarische excessen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"In de aanloop naar het WK-voetbal slaan veel bedrijven door in de Oranjegekte.
Nederlanders worden geconfronteerd met hilarische excessen waarmee bedrijven hun producten aan de man willen brengen", zo laat ons weten. Heel goed, hoog tijd voor tegengas, ook uit de commerciële hoek.

related partner content for mobile comes here

Geen misverstand, ondergetekende is gek van voetbal, zal geen minuut missen en gaat naar een wedstrijd.. Mar het is niet leuk om nu al kotsmisselijk te moeten worden van de 'inhakers' en dan ook nog te moeten lezen dat die hele voorspelbare oranje baggerstroom effectief is. Voor mij is die 130 miljoen euro extra reclameuitgaven rond het WK weggegooid geld.

Maar wat doet Unilever: Vanaf 15 mei 2006 neemt Calvé deze Oranjekoorts en
zichzelf op de hak in haar nieuwste TV-commercial: "Oranje ruitenwisservloeistof, Oranje scheerschuim, Oranje stofzuigerzakken en zelfs speciale Oranje WK-cavia's. Bedrijven doen er alles aan om in de aanloop naar het WK hun producten onder de aandacht te brengen...

Calvé gebruikt dit als inzicht om op een ludieke en onderscheidende manier haar
WK-sauzen onder de aandacht te brengen. Het idee voor de nieuwe commercial is van het reclamebureau Lowe & Partners en geproduceerd door Christel Palace.

Vanaf maandag kijken dus naar de spot voor . Vooralsnog niet op internet, vertelde me net de woordvoerster. Jammer, want je zou met publieke inzendingen toch leuke dingen kunnen doen. We komt de commercial vanaf 19 mei op de site

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in