Overslaan en naar de inhoud gaan

Mailmedia overgenomen, van Mil nieuwe ceo

Dialogue Company, het moederbedrijf van Veritate, Tripolis Solutions, Smartpix en AcceptEmail, heeft alle aandelen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, het moederbedrijf van , , en , heeft alle aandelen van e-mailmarketingbureau overgenomen van oprichter Johan van Mil.

related partner content for mobile comes here

Van Mil (1971) is benoemd tot Chief Executive Officer van Dialogue Company en volgt daarmee Kees Zegers (oprichter van Sapenda.com) op, die zich wil gaan toeleggen op strategie ontwikkeling, fusies en overnames.

Dialogue Company groeit met de overname tot een bedrijf van 47 mensen.

Veritate was al grootaandeelhouder (51 procent) van Mailmedia en binnen het e-mailmarketingbedrijf verantwoordelijk voor alle technische aspecten, zoals database hosting en e-maildistributie.

Het nieuwe bedrijf kent vier businessunits die zich vanuit verschillende invalshoeken bezig houden met Dialogue Marketing: Veritate Nederland (strategie, creatie en implementatie); Mailmedia (exploitatie van e-mail en SMS-bestanden), Tripolis Solutions (software) en AcceptEmail (facturatie per email).

Van Mil legt de samenvoeging uit: 'Bedrijven willen steeds beter contact met klanten om een langetermijnrelatie op te bouwen. Bij een dialoog zijn zaken als het opbouwen van vertrouwen en respectvolle communicatie essentieel. Met de dochterbedrijven van Dialogue Company bieden wij opdrachtgevers een full service oplossing om deze dialoog aan te gaan: software (technologie), bestanden (media) en advies (communicatie). Een logische, volgende stap na technology driven marketing uitvindingen als e-mailmarketing en permissionmarketing.'

Van Mil blijft de dagelijkse leiding voeren binnen Mailmedia en neemt samen met Ir. Willem Stam en Ir. Maarten Oelering zitting in de groepsdirectie.

Van Mil startte in 2002 Mailmedia. Hiervoor werkte hij als commercieel directeur bij BNR Nieuwsradio en bij diverse uitgevers. Daarnaast is hij actief binnen de interactieve beroepsverenigingen IPAN en DDMA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in