Nettoverlies IPG 182 miljoen
Interpublic Group (IPG) meldt een nettoverlies van 182,1 miljoen dollar in het eerste kwartaal. Dat is ruim 30 miljoen meer dan in dezelfde…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
IPG schrijft het grotere verlies toe aan de groei van toeslagen, advocatenkosten en de salarissen. Ondanks het gelijkblijven van het inkomen, steeg de organische groei wel met bijna 5 procent. Ceo Michael Roth zegt niet blij te zijn met de ‘kostenkant van het verhaal’. ‘We gaan ons hier de komende tijd intensief op richten.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Roth sprak ook van het eventueel samenvoegen van ‘twee van onze belangrijke activiteiten onder één management’. Mogelijk doelde hij hiermee op de samenvoeging van Draft en Foote Cone & Belding. De geruchten daarover houden aan, maar Roth ging er verder niet op in (Adweek).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid