Dag doelgroep!


Leeftijd, koopkracht, interesse, levensstijl, het waren altijd handige criteria om je doelgroep(en) af te bakenen. Totdat een jaar of tien geleden de versplintering van de markt inzette en de onberekenbare, hybride consument zijn intrede deed.
Merken die nu succes willen hebben, kunnen niet meer blindvaren op marktsegmentering maar moeten zich in de eerste plaats door zichtbare, tastbare en relevante kenmerken onderscheiden van de concurrentie. En er uiteraard voor zorgen dat de prijs-prestatieverhouding klopt, iets wat vaak niet het geval is bij productintroducties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Maar het belangrijkste van alles is dat de consument (en niet de aanbieder) het gebodene innovatief vindt. Wie dat alles niet beseft, belandt met zijn prachtproduct onherroepelijk op het innovatiekerkhof, samen met al die tienduizenden andere vernieuwde merken.
Bron: Absatzwirtschaft
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid