Wal-Mart stort zich op tv-reclamemarkt
Help! Wal-Mart gaat zich nu ook met tv-inkoop bemoeien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De site van AdAge meldt dat Wal-Mart deze week een bijeenkomst heeft gepland om met adverteerders rond de tafel te gaan zitten (gezamenlijke mediabudget 2 miljard dollar) met als doel: een veilingsysteem opzetten voor tv-reclame.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Google zou ook betrokken zijn. AdAge online noemt het een 'auction-based online trading system' voor tv-spots.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSP&G doet overigens niet mee, want de onderneming zou er weinig voor voelen om zijn kennis over goede media-inkoop te delen met anderen.
(Tip van Hans-Peter Akkerman.)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid