Superheisse actie van Speedlinq
Theo vroeg zich van de week terecht al af of Oranje-acties rond het WK nog wel werken. De poll die vervolgens op Molblog geplaatst werd, spreekt voor zich. Ook ik geloof er in. En Elsbeth postte zojuist over een nieuwe campagne met hoog Oranje-gehalte.
ADSL-provider Speedlinq (sinds 31 maart eigendom van KPN) zag het ook wel zitten en koos met reclamebureau Have uit Den Haag voor een iets pittiger invulling van haar off- en online campagne. Deze ging afgelopen week in de Spits en Metro en op haar website van start.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe advertenties en banners koppen "we zetten Holland op scherp" en de prijsactie wordt superheiss genoemd. En dat is de prijs inderdaad. De uitingen zijn uitgevoerd in een mager oranje, de nationale kleuren van de Duitsers voeren de boventoon.
Allemaal niet zo spannend zul je denken. Maar als je het lettertype ziet dat ook in de banner op de homepage van Speedlinq wordt gebruikt, piep je wellicht wel anders. Have koos voor het lettertype dat door onze Oosterburen is gebruikt in een tijd waaraan een groot deel van ons land liever niet meer herinnerd wil worden. Ik vind het zeer gewaagd en had het als bureau niet aangedurfd. Have wel.
Ben ik te braaf of is dit voer voor een nieuwe poll?:-)
P.s. helaas was de advertenties te zwaar om hier af te beelden. Maar de banner lijkt mij heiss genoeg.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid