Overslaan en naar de inhoud gaan

Superheisse actie van Speedlinq

Theo vroeg zich van de week terecht al af of Oranje-acties rond het WK nog wel werken. De poll die vervolgens op Molblog geplaatst werd,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Theo vroeg zich van de terecht al af of Oranje-acties rond het WK nog wel werken. De poll die vervolgens op Molblog geplaatst werd, spreekt voor zich. Ook ik geloof er in. En Elsbeth postte zojuist over een nieuwe met hoog Oranje-gehalte.

related partner content for mobile comes here

ADSL-provider (sinds 31 maart eigendom van KPN) zag het ook wel zitten en koos met reclamebureau uit Den Haag voor een iets pittiger invulling van haar off- en online campagne. Deze ging afgelopen week in de Spits en Metro en op haar van start.

De advertenties en banners koppen "we zetten Holland op scherp" en de prijsactie wordt superheiss genoemd. En dat is de prijs inderdaad. De uitingen zijn uitgevoerd in een mager oranje, de nationale kleuren van de Duitsers voeren de boventoon.

Allemaal niet zo spannend zul je denken. Maar als je het ziet dat ook in de banner op de homepage van Speedlinq wordt gebruikt, piep je wellicht wel anders. Have koos voor het lettertype dat door onze Oosterburen is gebruikt in een tijd waaraan een groot deel van ons land liever niet meer herinnerd wil worden. Ik vind het zeer gewaagd en had het als bureau niet aangedurfd. Have wel.

Ben ik te braaf of is dit voer voor een nieuwe poll?:-)

P.s. helaas was de advertenties te zwaar om hier af te beelden. Maar de lijkt mij heiss genoeg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in