Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketing vs Blok: 1 ? 1

Afgelopen 9 maanden heb ik een wedstrijdje gespeeld tegen 'de marketing'. En ik stond door handig manouvreren lange tijd met 0 ? 1 voor.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Watskeburt? Gedurende de zwangerschap van mijn vrouw hebben zij en ik geconcentreerd kleine lettertjes en opt-outs in de gaten gehouden. Want we zaten niet te wachten op allerlei enge cadeaupakketten van verzamelde adverteerders die al je gezinsgegevens kennen en je daarmee blijven stalken (campagnemanagement zeg ik als marketeer, maar als consument noem ik het stalking).

related partner content for mobile comes here

Tot en met de geboorte van onze zoon gisteren ging het goed. We hadden alle opdringerigheid buiten weten te houden. (Op een pakket van de zorgverzekeraar na. Maar dat pakket telt niet echt, want met de zorgpremie hebben we dat pakket natuurlijk allang betaald en bovendien had het nuttige, bruikbare inhoud.) 0 - 1.

En dan dit moment: slechts enkele uren na de bevalling, dus eigenlijk búiten de tijd, staat daar opeens toch een feestpakket voor ons klaar. In de verloskamers van het zienhuis nota bene! Een onverwacht en slinks punt voor de marketing. 1 - 1.

De op Molblog vraagt: Willen consumenten wel reclame? Het enige juiste antwoord is: 'Onzinvraag, ze moeten wel'. Ik ben bang dat 'de marketing' altijd slimmer is. En dat wij dus thuis nog allerlei ongevraagde rommel voor onze (overigens fantastische) zoon zullen gaan ontvangen...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in