Marketing vs Blok: 1 ? 1


Watskeburt? Gedurende de zwangerschap van mijn vrouw hebben zij en ik geconcentreerd kleine lettertjes en opt-outs in de gaten gehouden. Want we zaten niet te wachten op allerlei enge cadeaupakketten van verzamelde adverteerders die al je gezinsgegevens kennen en je daarmee blijven stalken (campagnemanagement zeg ik als marketeer, maar als consument noem ik het stalking).
Tot en met de geboorte van onze zoon gisteren ging het goed. We hadden alle opdringerigheid buiten weten te houden. (Op een pakket van de zorgverzekeraar na. Maar dat pakket telt niet echt, want met de zorgpremie hebben we dat pakket natuurlijk allang betaald en bovendien had het nuttige, bruikbare inhoud.) 0 - 1.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn dan dit moment: slechts enkele uren na de bevalling, dus eigenlijk búiten de tijd, staat daar opeens toch een feestpakket voor ons klaar. In de verloskamers van het zienhuis nota bene! Een onverwacht en slinks punt voor de marketing. 1 - 1.
De huidige poll op Molblog vraagt: Willen consumenten wel reclame? Het enige juiste antwoord is: 'Onzinvraag, ze moeten wel'. Ik ben bang dat 'de marketing' altijd slimmer is. En dat wij dus thuis nog allerlei ongevraagde rommel voor onze (overigens fantastische) zoon zullen gaan ontvangen...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid