Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands-Duitse cultuurverschillen in PR en reclame

Prachtig moment voor een themacursus over 'Nederlands-Duitse cultuurverschillen in PR en reclame', zo vlak voor het WK in Duitsland. Waarna…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar de RUG gaat onverstoorbaar verder, gepland ist gepland. En ze menen daar in Groningen nu al te weten dat we de achtse finales niet eens halen ... Thema van de discussie is het 'verkopen' van verschillende soorten Nederlandse producten en diensten in Duitsland, en het gebruik van cultuurspecifieke strategieën daarbij. "Waar valt een Nederlands publiek wel op, maar een Duits niet? Wat werkt in Duitsland anders? Waar moet men bij reclamecampagnes, etiketten, beelden, symbolen en dergelijke op letten? Centraal staat daarbij steeds de kwestie welke verwachtingen en cultuurverschillen aan beide kanten een rol spelen, en hoe men hier creatief mee om kan gaan."

related partner content for mobile comes here

Voor de voetbalpessimisten onder ons: vrijdag 12 mei 2006, 9.30-16.30 uur, info:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in