Overslaan en naar de inhoud gaan

Nrc.next trekt nieuw publiek

Nog geen twee maanden na de lancering van nrc.next blijkt dat de nieuwste ochtendkrant van Nederland vooral een nieuw publiek in de ochtend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ruim 70 procent van de lezers is niet afkomstig van de bestaande PCM-titels NRC Handelsblad, de Volkskrant, Trouw of AD. De gemiddelde leeftijd van de nrc.next lezer ligt rond de 35 jaar.
Volgens uitgever Willem Jan Makkinga is de ochtendkrant daarmee complementair aan NRC Handelsblad. ‘De betaalde oplage ontwikkelt zich boven verwachting goed en zit nu op 65.000. De verspreide oplage is 99.000 exemplaren. De doelstelling om eind december 2008 een betaalde oplage van 80.000 exemplaren te hebben, blijft onverminderd van kracht.’

related partner content for mobile comes here

De onderverdeling is als volgt (tot 10 mei):22.500 betaalde abonnementen, 12.000 proefabonnementen, 30.000 losse verkoop en 10.000 controlled circulation.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in