Stadsdeel Amsterdam Zuidoost met viral game
Het stadsdeel Amsterdam Zuidoost heeft gisteren een online game geïntroduceerd met als doel een bezoek aan het stadsdeel te promoten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het stadsdeel is daarmee een van de eerste overheden die een viral marketing actie inzet voor stadspromotie. De game heet ‘Next Station Zuidoost’. Ondanks de vele vernieuwingen is de beeldvorming over Zuidoost nog te vaak negatief.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daarom heeft Zuidoost een marketingprogramma ontwikkeld met als doel een ander stadsdeel te introduceren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeelnemers aan de online game kunnen prijzen winnen, waaronder enkele concertkaartjes van de Amsterdam Arena. De game wordt onder meer via de sites van de partners aangeboden: het GVB, Praxis Zuidoost, IKEA Amsterdam, Pathe ArenA en Amsterdam ArenA.
Het concept voor de game en de realisatie ervan is van Green Orange internet marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid