Heineken en Nuon winnen Zilveren Inktpot


Heineken wist een Zilveren Inktpot in de wacht te slepen in de categorie interne bedrijfsbladen met het personeelsblad Heineken NL magazine (ingezonden door Proof Communication).
Nuon won in de categorie externe bedrijfsbladen met het magazine Lumen (ingezonden door Scripta Media). VanGGNet van GGNet heeft in de categorie interne bedrijfsbladen dit jaar een Eervolle Vermelding gekregen.
In totaal zijn 99 bedrijfsbladen ingezonden. Zilveren Veren werden dit jaar gewonnen door GO! van Achmea/Interpolis (ingezonden door Proof Communication) voor de beste vormgeving, GSB¦blad van het ministerie van BZK (ingezonden door Maters & Hermsen Journalistiek) voor het beste artikel, VROM.nl van het ministerie van VROM voor de beste foto(grafie)/illustratie(s) en Praktijk van ECABO voor de beste rubriek.
De uitreiking van de negende editie van de Nederlandse Grand Prix Bedrijfsbladen was vorige week donderdag in het Museum voor Communicatie in Den Haag. De wedstrijd wordt georganiseerd door Logeion, vereniging voor communicatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid