Overslaan en naar de inhoud gaan

Parodie op Mona-website

Greenpeace heeft in het kader van haar campagne tegen genetisch gemanipuleerd veevoer bij Campina een parodie op de website van Mona…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Greenpeace-campagne tegen genetisch gemanipuleerd veevoer bij Campina wordt al langere tijd gevoerd onder de noemer ‘Gene crime investigation’. Er vonden diverse gesprekken en briefwisselingen tussen de actievoerders en de zuivelproducent plaats. Daarnaast zijn fysieke acties en een cyberactie gevoerd. Greenpeace bespeurt echter nog weinig reactie van Campina en hoopt het bedrijf wakker te schudden met de nieuwe parodie op de website van het grootste toetjesmerk van Campina. Op de actie-site

related partner content for mobile comes here

www.mona-onzuivel.nl wordt het ingewikkelde probleem op een toegankelijke manier uitgelegd. Verder kunnen bezoekers van de site aan een poll meedoen en deelnemen aan de al langer lopende cyberactie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in