Overslaan en naar de inhoud gaan

Jongeren zijn 'uber-taskers'

"Teenagers are uber-taskers", concludeert BurstMedia.com in een onderzoek naar het online-gedrag en de online nevenactiviteiten van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Teenagers are uber-taskers", concludeert in een onderzoek naar het online-gedrag en de online nevenactiviteiten van jongeren. De opvallendste uitkomsten:

related partner content for mobile comes here

- ze multitasken niet alleen door meerdere programma's tegelijkertijd te gebruiken, maar ook door offline bezigheden als huiswerk te doen terwijl ze achter de computer zitten.
- 37,4% van de jongeren zegt meer dan 3 uur per dag online te zijn
- 80% van de jongeren blijkt tenminste 1 uur per dag online te zijn.
- daarbij zijn de verschillen tussen mannen en vrouwen zeer klein.
-social networking, online-gaming en muziek en video's downloaden zijn de 3 populairste bezigheden.

Wat de gevolgen voor 't online bereiken van jongeren zijn is lastig. Je krijgt blijkbaar maar fragmentarisch aandacht van ze, maar door de variatie aan taken die ze uitvoeren is de kans dat ze je ergens tegenkomen wat groter.

Grafieken en meer info over het onderzoek vind je op de site van

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in