Overslaan en naar de inhoud gaan

Het is maar internet (2)

Jazeker, de jeugd van tegenwoordig vertoont nogal ander mediagedrag dan wij. En als marketeers snappen wij daar maar weinig van. Afgelopen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jazeker, de jeugd van tegenwoordig vertoont nogal ander mediagedrag dan wij. En als marketeers snappen wij daar maar weinig van. Afgelopen vrijdag nog lazen we op Molblog over een onderzoek over
. Wat ze ook doen, er is vrijwel altijd wel een of meer computer- of internetactiviteiten bij.

related partner content for mobile comes here

Het is allemaal waar. Toch zijn de jongeren van tegenwoordig ook maar van vlees en bloed. Zij hebben dezelfde behoeften als wij vroeger. Behoeften die niet door internet zijn ingegeven.

Daarom ging de immens populaire jongerenprofielensite dit weekend off line en werd de eerste Miss Sugababes-verkiezing georganiseerd. Gewoon in het echt mooie meiden kijken en de allermooiste kronen. De winnares werd de 18-jarige Sarah Voets.

Dus ook al is het mediagedrag van jongeren anders en zitten ze vaak en lang op internet, uiteindelijk laten zij zich ook maar drijven door menselijke behoeften. Wat een geruststelling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in